Pim's Potpourri

over petanque en andere fratsen.

Zeeuws model

hrsid_1Het nieuwe raadslid voor de PvdA, Karin Kunst, heeft vragen aan het college gesteld over het Zeeuwse Zorgmodel.

U kunt ze hier vinden.

Helaas is het lettertype op de website van Enkhuizen Bruist zo klein uitgevoerd, dat ik de vragen  nauwelijks kan lezen. Ik kan U dus weinig vertellen over de inhoud ervan.

Gelukkig kan ik U wel een foto laten zien van een Zeeuws model.

Het betreft Miranda Slabber uit Arnemuiden (Walcheren) die in 2004 miss Nederland is geworden.

Als zij ook maar enigszins representatief is voor het Zeeuwse Zorgmodel, dan ben ik er voorstander van dat dit model door Enkhuizen wordt ingevoerd, c.q. behouden blijft.

Karin kan in deze kwestie dus op mijn volledige steun rekenenen.

februari 16, 2009 - Posted by | Fratsen

Nog geen reacties.

Plaats een reactie