Pim's Potpourri

over petanque en andere fratsen.

Wognum’s open

Het Wognum’s open op 24 augustus had een vlekkeloos verloop. Wedstrijdleider Cor Berbee had alles onder controle. Zelfs het weer had hij prima geregeld. De eerste spatjes pas na de prijsuitreiking.

Leuke middag met koppels uit heel Westfriesland en de Noordkop. Helaas geen foto’s van de prijsuitreiking. Geheugenkaart was vol. Dat krijg je als je amateurs foto’s laat nemen.

Gelukkig nam Cor Kuijper ook foto’s. Van hem het volgende plaatje van Mies en Jo. Bedankt Cor.

In poule A was de winnaar (na een spannend direct duel met de latere nummer twee),

Auk Voorthuysen/Karin Hendriks.

De tweede plaats ging naar de

Mies Brouwer/Jo Tilstra combinatie. (foto)

Pe Goudhart/Nico Groen stelde de derde plaats veilig.

In poule B waren de winnaars Anneke Groenewoud/Jan Haan. Trien Schekkerman/ Alleta v.d. Zwaag waren tweede, terwijl Gre & Freek Bobeldijk derde eindigden.

Al met al een zeer geslaagde middag. Een foto impressie in de slide show hieronder.

Click to play Wognum slide
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make a Smilebox slideshow
augustus 24, 2008 - Posted by | Boulesklinkers, Slides |

2 reacties »

  1. Cris het zag er weer erg leuk uit man ,ik zag er zelfs hier en daar zoals je dat zelf zeg jeugd leden bij.Het is net zoals je zelf aangaf jammer dat de geheugenkaart vol was.Aleen die foto van onse inne die vind ik raar(had ze te veel op??)Hee kerel ga door enne we zullen je missen als je weer ik barcales zit.En de winnaars van mij nog proficiat.vrg fred

    Reactie door fred | augustus 25, 2008 | Beantwoorden

  2. Absoluut persoonlijk hoogtepunt voor mij was natuurlijk de wedstrijd Molenwoid (Stuyts/Peetoom) tegen Bokseknol (Segerius/vd Molen). Uitslag 13-5 voor de Bokseknol.

    Als virtueel voorzitter van de Bokseknol wens ik (anders dan andere voorzitters) op te komen voor mijn leden. Ine had zeker niet teveel op en wijs elke suggestie in die richting met kracht van de hand. Ik vind haar foto, waar we de slide mee besluiten zelfs bijzonder geslaagd en een sieraad.

    Reactie door Chris | augustus 25, 2008 | Beantwoorden


Geef een reactie

